21 Ocak 2011 Cuma

Yıldırım Demirören ile Alex Telefonda Görüştü(?)

Fenerbahçe, yaşayan efsanesi Alex de Souza'nın ayrılık sinyali vermesinin ardından, şimdi de kaptanın Beşiktaş Başkanı ile yaptığı görüşmenin şokunu yaşıyor. Yıldırım Demirören ile yaptıkları konuşmanın kayıtları internet sitelerine düşen Alex'in, evine kapandığı ve interneti sadece tavla oynamak için kullandığı belirtiliyor.


"Para önemli değil, ben burada gönüllüyüm" diyen bir başka Fener efsanesi Aykut Kocaman ile yıldızı bir türlü barışmayan yeni 'efsane' Alex, önceki gün kendi internet sitesinde kulübün yeni sözleşme teklif etmemesi halinde diğer teklifleri değerlendireceğini yazmıştı.

Bu gelişmenin ardından Beşiktaş Başkanı ile görüşen Alex ile Demirören arasında iddialara göre şu diyaloglar yaşandı:

Demirören: Alo. Alex ben Yıldırım Demirören. Nasılsın evladım?

Alex: İyiyim, asıl sizleri sormalı Başkanım?

Demirören: Ahaha. Sen aşırı derecede sevimli bişeysin. Sözleşmen yıl sonunda bitince bize gelsene. Burda ortam süper. Hem bak bizde herkes Portekizce konuşuyo. Eskiden yabancıların tercümanı vardı, şimdi sadece Türkler'in var.


Alex: Güzel de başkanım, Türkçe siz nasıl diyoo, 'Parayı veren Alex'i çalar'

Demirören: O kolay aslanım. Aziz sana ne verirse bir Allah'ın kuruşu fazlasını vereceğiz.


Alex: Peki başkan, diyelim ki kabul ettim. Bi sürü soru işareti var. Guti, Simao, Quaresma, Alex yanyana oynar mı? Sizde 23 yabancı yok mu zaten?

Demirören: Alex'çim, dert ettiğin şeye bak, dondururuz Guti'nin Muti'nin, Schuster'in sözleşmesini. Bu konuda dünyanın en tecrübeli, en önde gelen kulüplerinden biriyiz biliyosun.

Alex: Biraz kararsızım başkan, parayı aşırı seviyorum ama Fenerbahçe'de efsane oldum. Taraftarlar beni çok seviyor, gelecek tepkiden çekiniyorum.

Demirören: Takma bunları kafana. Beni sopayla kovalıyordu taraftarlar, 2-3 transfer yaptık, efsane başkan olduk. Efsanelik falan yalan işler. Tek gerçek efsane şimdi senin teknik direktörlüğünü yapıyor, şampiyon yaptı ertesi gün kulüpten kovdular. Rüştü de Fenerbahçe efsanesiydi. Parayı bastık geldi. Ama Fener'deyken bu kadar forsu yoktu, şimdi her yerini öpüyorlar.


Alex: Hahaha. Tamam Başkan düşüneceğim. Samet'in ve eşimin fikri önemli. Öbür hatta Adnan Bey bekliyor, kapatıyorum şimdi. Sevgiler, selamlar.

Demirören: Dıt dıt dıt.

http://www.goal.com/tr/news/2556/editoryal/2011/01/20/2315434/krampon-alex-de-souza-ile-y%C4%B1ld%C4%B1r%C4%B1m-demir%C3%B6renin-telefon

Birçok acı gerçeğin trajikomik bir şekilde gösterildiği tadımlık keyifli bir kurgu olmuş.

Hiç yorum yok: