21 Ocak 2011 Cuma

Adnan Polat:"Beni asacaksa GS taraftarı assın"(VİDEO)

Adnan Polat bugün 15:00'te düzenlediği basın toplantısında gündemdeki krizi ve genel duruma ait açıklamalarda bulundu:

"Galatasaraylılığımı kimse tartışamaz. Galatasaray'ın yüksek menfaatlerinin önüne kimse geçemez. GS'yi siyaset dışında tutmaya çalıştım. GS siyasetin üzerindedir. Zamanımının %99'unu GS'ye ayırdım. Şirket birleşmesinde rakiplerimiz bizi arkadan takip ediyor. "

"Stada 300 kişilik kaçak giriş olduğu bilgisini maç öncesi aldık ve çok tedirgin olduk."

"TOKİ Başkanı ile ilgili olarak Adnan Polat şunları söyledi:" Toki Başkanı beni aradı ve tüm Galatasaray ve Galatasaray camiasından özür dilediğini" bildirdi."

"Toki Başkanı ile ilgili konu benim için kapanmıştır"

"Kimsenin ismini emniyete vermedik"

"Beni protesto ederse Galatasaray taraftarı eder, başkası edemez. Beni asarsa da Galatasaray taraftarı açar"

"Hükümet bürokratlarının sözleri Galatasaray taraftarını kalbini kırmıştır."(Videoda bu bölüm kesik, kesilmiş ya da çıkarılmış)

"GS yönetimini kimse tehdit edemez"

"GS Başkanı da bir Aslan'dır, kuzu değil"

"Bu saatten sonra Mehmet Helvacı ile çalışamayız. İstifasını bana bildirmesini bekliyorum."

Adnan Polat:"Beni asacaksa GS taraftarı assın" from bentolga on Vimeo.

Hiç yorum yok: