11 Ocak 2011 Salı

Prekazi: "Ben Sami Yen’i daha çok seviyordum"


Galatasaray’ın efsanevi futbolcuları Sami Yen anılarını anlattı. Cevad Prekazi ve Mirsad Kovacevic 14 yıl aradan sonra gelen şampiyonluğu unutamıyor.

Sarı-kırmızılarla birçok başarı yaşamış oyuncularından Cevad Prekazi, eski statları daha çok sevdiğini belirterek, “Yeni stadı görmedim. Yeni statlar sanki uzaydan gelmişler, eski statları daha çok seviyorum. Ben modern statlarda hiç oynamadım ama yeni statlarda sporla ilgili ruh göremedim. Bilmiyorum gençlere nasıl gelecek? İnşallah iyi gelir, onlar da tarih yazarlar. Ben Sami Yen’i daha çok seviyordum” iafdelerini kullandı.

Unutamadığı sezonu sorulduğunda 14 yıllık hasretin ardından zaferin geldiği sezonu hatırladığını söyleyen Prekazi, “Başlangıçtan beri iyi bir takım vardı. Jupp Derwall gibi bir teknik direktör vardı. Her idmanda profesyonelce davranıyorduk. Maça çıkınca hep kazanmak istiyorduk ama kafamızda Galatasaray’ın 14 senedir şampiyon olamadığı vardı. Son maçı hatırlıyorum. Eskişehir maçı Sami Yen’deydi. Kazanırsak şampiyon olacaktık. Sahaya bir çıktık tribünler tamamen dolu. Belki 50 bin kişi vardı. İnşallah bu stat da dolacak” şeklinde konuştu.

Mirsad Kovacevic ise 16 yıllık profesyonel futbol yaşantısınıda birçok başarısı bulunduğunu ancak en onurlusunu Sami Yen’de yaşadığını belirtti ve şunları söyledi:

“Benim Beşiktaş’ta iki başarılı sezonum geçti. Galatasaray’da Türk vatanadaşı olarak oynadım. Galatasaray’da 14 yıl sonra şampiyonluğu yaşamam benim için en büyük başarı oldu. Çok önemli maçlar yaşadık biri Xamax maçıydı. 3-0 kaybetmiştik orada. Ama Türkiye’ye geldiğimizde biz turu geçeceğimize inanıyorduk.”

http://tr.eurosport.com/futbol/modern-statlarda-ruh-yok_sto2614692/story.shtml

Hiç yorum yok: