19 Aralık 2009 Cumartesi

Hakan Gümüş

Evvelsi gün, 2009 Spor Fuarı'na gittim. İlk günüydü ve yoğun değildi. Zaten ben de öyle olacağını bildiğim için gittim. Sığlığın bir sebebi(öbür sebebi tanıtımsızlık ve ilgisizlik) de fuarın hafta içi başlamasıydı. Hafta sonu daha iyi olacağı konusunda firma yetkilileriyle konuştuk.

Bu sığlığın içinde, fuarın resmi açılışı yapılacaktı. Açılış gösterilerinde, Hakan Gümüş diye bir zat, sahne aldı. Kendisi vücutçu. Harikulade kaslarıyla, sahnede herkesi büyüleyen bir şov yaptı. Yaptığı iş, farklı açılardan pazularını sıkmaktı. Adamın kafası hariç her yeri kastı. Herkes çok etkilenmişti. Millet ağzını havalandırıyordu. Gerçi kas bir yana, o sürülen boya da bünyeyi ziyadesiyle albenileştiriyordu.


Hakan gösterisini tamamladı ve herkesin şaşkın alkışlarını alarak, sahneden indi. Kendi yerine(stant da diyebiliriz) geçtiğinde dahi, kendisine yoğun bir ilgi vardı. Açıkçası kendisi de çok mütevazı davrandı, herkesle ilgilenmeye çalıştı.

Benim de kendisine bir ilgim vardı. Ona bazı sorular sormak istiyordum. Millet birazdan ortalığı boşalttı. Biraz dinlenmesini bekledim. Vücudundaki boyayı silerken sorularıma başladım:

Önce yardımcısına bir kaç soru sordum:

-Vücuduna sürdüğü ne?
- Boya.
-Ne yani boya mı diyorsunuz sadece. Başka bir adı olmalı!
- ...

-Nerelerde çalışıyor? Gösteri falan...
- Spor salonu var.

-Kaç yıldır yapıyor bu işi?
- 30

-Sen kimsin ağbi, menajeri misin?
- (sırıtış)...

Hakan Gümüş'e dönüyorum:

-Nasıl besleniyorsun ağbi?
- Et, yumurta, bakliyat. Yağlı yemiyorum.

-Kendine bakmasan, bu bünye, ne kadar zamanda kendini salar? Bir hafta falan...
- Bir hafta da bir sıkıntı olmaz da, 2-3 ayda olabilir.

Peltek Hakan ağbimiz bize çok yakın davrandı. Ben sorularımı sadece bilgilenmek için sormuştum. Kendisi bu işe gönül koyduğumu sanmış olacak ki, kart vermek istedi. Mekanına uzak olduğumu anlayınca, bizim oralara(İstanbul Anadolu Yakası) yakın bir arkadaşını önerdi."Ağbi ben aslında düşünmüyorum da, ihtiyacını olana veririm" dedim. Ben bu işe girersem, peder beye ayıp olur, o da biraz sportif de. Bir eve bir sportif yeter.

yazı:TT

Hiç yorum yok: