27 Kasım 2009 Cuma

Karşıyaka'da hedef her zaman olduğu gibi Süper Lig


Karşıyaka'da teknik direktörlük koltuğuna 12 yıl sonra yeniden oturan Ümit Turmuş, hedefin direkt Süper Lig olduğunu bilerek göreve geldiğini belirterek, "İşimiz kolay değil ancak umudum her geçen gün biraz daha güçleniyor" dedi.

Bank Asya 1. Lig'den direkt çıkmak için maç başına 2 puan ortalamasının şart olduğunu savunan Turmuş, "Şu an 20 puandayız. Yani 6 puan eksideyiz. Bu açığı kapatmak için çok çalışmak zorundayız" şeklinde konuştu.

Ç.Rizespor, Kocaelispor, Hacettepe ve Boluspor ile oynayacakları son dört maçı kazanmaları halinde devreyi 32 puanla kapatmış olacaklarını hatırlatan Turmuş şöyle devam etti: "Bu ligde çok iş yapacak bir ekibe sahibiz. Ancak kapasitemizi daha da artırmak zorundayız. Maçlara ve oyunun gidişatına göre kadroda, sistemde değişikliğe gidebiliriz. Adım adım yol alacağız. Önce ilk 6'ya adımızı yazdırıp, sonra basamakları tırmanacağız."

Teknik adam olarak sezon ortasında takım almanın zorluklarına da değinen Turmuş, bu handikapı ortadan kaldırmak için çok çaba harcadığını belirterek konuşmasını şöyle tamamladı: "Yüzümü geçmişe değil, geleceğe çevirdim. Rakibe az pozisyon veren, gol yemeden pozisyon bulup skor üreten bir takım oluşturmayı amaçlıyorum. Mersin maçı bu yönde ilk adımdı. Taraftarın desteği, bu yolda beni ve öğrencilerimi daha da yüreklendirecek."

Öte yandan yeşil-kırmızılı ekip, pazar günü Çaykur Rizespor'la oynayacağı maç için bugün İzmir'den ayrılacak. Sakatlığı süren Emrah dışında kadroda eksik bulunmadığını söyleyen Teknik direktör Ümit turmuş, "Rakibimiz son üç maçını kaybetti. Bu maça dönüm noktası gözüyle bakıyorlar. Zor bir doksan dakika bizi bekliyor" diye konuştu.

Hiç yorum yok: