30 Aralık 2010 Perşembe

Seba: "O başarılar beni ayakta tutuyor"



Beşiktaş'ın efsane başkanı Süleyman Seba, kulübün sembol isimleriyle bir restoranda bir araya gelip hasret giderdi

Beşiktaş'ın onursal başkanı Süleyman Seba, unutulmaz şampiyonluklar yaşadığı futbolcularla Dikilitaş’ta bir restoranda biraraya geldi. Kulüp tarihine damgasını vurmuş futbolcular ve efsane başkan hem yılbaşını kutladı hem de eski günleri yad etti.

Uzun süreli yaşamını başkanlık dönemindeki başarılara bağlayan Süleyman Seba, "Biz yönetiminden taraftarına ve oyuncusuna kadar büyük bir aileyiz. Benim böyle uzun yaşamamın sebebi, o dönem kazanılan başarılar ve yaşanan heyecandır. Beşiktaş’ta yaşadığımız üst üste şampiyonluk dolu günleri çok özledim" dedi.

O dönemi unutulması zor olarak nitelendiren Seba, "Bizim dönemimizde ne kavga ne gürültü vardı. Demek ki iyi şeyler yapmışız. O dönemki kadro ve yönetim unutulmaz oldu. Dönemin başarılı oyuncuları şimdi de önemli işler yapıyor. Bugün takımlarını başarıyla çalıştıran Rıza Çalımbay, Samet Aybaba ve Ziya Doğan gibi isimlerle gurur duyuyorum" diye konuştu.

Seba ile bir araya gelen Beşiktaş’ın efsane futbolcuları arasında Metin Tekin, Ulvi Güveneroğlu, Mehmet Özdilek, Şenol Fidan, Halim Okta, Haluk Özgerçek, Recep Çetin, Zeki Önatlı, Gökhan Keskin, Mete Bozkurt, Ömer Gülen, Fahrettin Eldek, Metin Uzun, Sarp Yiğit ve Hakan Yurtvermez gibi isimler bulunuyordu.

http://www.goal.com/tr/news/454/t%C3%BCrkiye-haberleri/2010/12/30/2282818/seba-o-ba%C5%9Far%C4%B1lar-beni-ayakta-tutuyor

Hiç yorum yok: